onsdag, juli 29, 2009

juoksengi nästa

onsdag morgon och jag är trött, ovanligt.
Men nu har jag packat det sista så när pappa slutar drar jag mot tornedalen.
Skönt ska det bli minsann, men nog kommer jag allt sakna Malin och duu.
Senare idag på kvällen ska jag gå ner till älven och sitta och titta och lyssna på vattnet. Finns det nå mysigare? jo jag vet en sak.
Igår var jag inte hemma på heeeeela dagen. Var så jävla arg så det inte var sant.
Och nu har jag fått tillbaka min mobil :D så lite gladare är jag iaf.
Nä nu ska jag gå ner och kolla våra bästa år.
Jag kommer inte skriva på 1 vecka.
Så vi hörs och ses på onsdag om 1 vecka gott folk :)
Och Malin när jag kommer hem ska vi umgås, vi ska äta och bowla ;D

2 kommentarer:

Lizette Sandgren sa...

mörto pörto! ska du inte följa med till stugan ändå ?:)

Malin Mörtberg sa...

Ja jo nog kan jag säkert följa:) men ska på bröllop ihelg:P