fredag, juli 24, 2009

tvivel

fortsättning följer.
Idag var jag då på stan med Malin, och jag skulle ta me fan inte köpa nåt. Men vad gjorde jag? Jag inhandlade mig ett par jeans:D hahah Värsta impuls köpet! Sånt gillar vi inte, jag som skulle spara mina pengar. Äh jag har ganska mycke kvar så det är lugnt, man måste ju köpa om dom är snygga:D Men innan jag köpte dom var vi på intersport med Malins syster och fan jag blev alldeles svimfärdig och började kallsvettas:s så jag gick ut och vänta på dom, och sen när vi skulle gå och fika på café rost så kändes det som att jag bara skulle fallaihop, kände mig så yr:s Så vi var tvungen att sitta och vila ett tag, sen knalla vi vidare. Jag skulle egentligen också fika men jag tappade matlusten så jag tog bara en cola. Jag som hade vela ha en salami macka :) åh vad gott det hade varit. Men sånt är livet. Sen gick vi vidare och då inhandlade jag mina jeans:)
Sen cykla jag hem och nog med det så börja det regna ganska mycke:s När jag kom hem åkte jag och pappsen och handlade lite mat och beställde pizza:)
Ikväll blir det bara att ta det lugnt framför tv:n tror jag nog :)
Godkväll!

Inga kommentarer: