fredag, juli 24, 2009

jag ska

fredag igen.
Men gud vad jag är trött nu för tiden:o Och så sjukt ont i huvudet:s
Men jag har inte kunnat sova så bra dom här senaste dagarna.
Idag tänkte jag och Malin gå på stan och kolla lite, men vad jobbigt jag måste cykla upp till stan.
Jag som är förkyld och har ögoninflammation i båda ögonen måste ansträna sig upp till stan:s
Sen måste jag nog följa pappsen och handla lite mat, men det behövs ju inte handlas så mycke:) eftersom vi beger oss till Juoksengi eller egentligen beger vi oss till Hepokangas på onsdag.
Senare på kvällen ska vi äta pizza :D MUMS;)
De snurrar så mycket i mitt huvud men jag kan inte ens skriva hälften av de:s Jag får inte ut det, inte nåt. Allt känns så konstigt nu:s
Nu ska jag gå och fixa mig lite grann och ska börja läsa teori!


Tänk att du är så söt !

Inga kommentarer: