fredag, juli 03, 2009

sometimes

fredag.
Idag vakna jag 12 för att mamma väckte mig, åh gud jag höll på att dö
var så förbannat trött.
Hon ville att jag skulle följa med på öb och köpa glass.
Men jag var för mätt för att köpa en glass drack 1 liter mjölk till frukost idag,
fy fan vad gott det var:D
Undra vad man ska hitta på idag mer än att plugga:o kanske det bara blir att plugga körkortsteori, ska börja med engångskoderna som Mattias gav
när vi skulle köra.
Åh vad jobbigt det känns:D Teorin är verkligen inte rolig:/
Ska fråga pappsen om vi ska köra lite idag, måste köra lite innan halkbanan.
Fy fan vad nervös jag är:s man ska liksom köra bil och sladda med 2 andra i bilen:s Men det är nog ganska lugnt jag känner ju carro:)
Men hur som helst jag känner mig så glad:D
tisdag–torsdag bär det av till kurra med Mallo :)


Inga kommentarer: