söndag, juli 12, 2009

my cool

Igår var jag förbi Malins jobb satt där och prata med henne.
Sen när hon slutade så åkte vi till konsum och köpte dipp.
Sen åkte vi vidare till hennes pappa, så kollade vi först sorority boys
och efter den så kollade vi ondskan.
Sen cyklade jag hem. Hem tar det typ 10 minuter och cykla och till Malin så tar det 50 minuter:D Hahah ganska stor skillnad, men jag har fått så dålig kondis så jag orkar inte cykla i nå uppförsbackar:D hahah
Men så idag blev jag väckt 11. Fan vad jag hatar och bli väckt, man blir på så förbannat dåligt humör så det är helt sjukt.
Men jag skulle möta Ida från crille. Sen när jag var vid industriområdet så var det en utlänning som börja skrika nåt åt mig:s
Sen när jag kom hem så käkade jag lite frukost.
Först 2 mackor och sen jordgubbar, glass och grädde:D mums.
Nu ska jag nog gå och vila ett tag och sen får jag se vad som händer resten av dagen:)

6 dagar kvar:D

Inga kommentarer: