torsdag, juli 02, 2009

time to say goodbye

jahapp vaknade halv 1, klädde på mig och for iväg med morsan, syster och bror.
Mamma och Erik skulle fota sitt pass, dom åker bort på julen.
Jag har minsann inga pengar att åka iväg.
Sen efter det for vi och köpte mjukglass.
Måste ta tag i hårdhandskarna och börja plugga körkortsteori så man någongång får det där körkortet. Men just nu har jag inte ork till att plugga.
Hade bara kunna sitta inlåst i ett mörkt rum och bara tänka.
Och nästa vecka på tisdag så är det halkbana, man får ju hoppas att man klarar den.
Och fredag nästa vecka är det begravning, kan fortfarande inte fatta att du är borta:(
Forfarande lika overkligt som när jag hörde de. Men det är väl dags att säga hejdå.
Nu till helgen bär det av till pajalamarknaden, men då blir det bara att gå ingen att hälsa på:(

Jag önska man kunde spola tillbaka tiden,
och göra allt mycket bättre.
jag vet inte hur jag ska göra för att du ska förstå!

Inga kommentarer: