lördag, juli 11, 2009

so

lördag.
Jag är grymt trött efter gårdagen.
Inte bara för att det var jobbigt utan att vi åkte så tidigt och kom hem sent.
Men det var fruktansvärt jobbigt.
Man fick kolla in i kistan om man ville, men jag kände att jag inte kunde.
Du fanns ju ändå inte kvar där, det var bara ditt skal.
Och jag tänkte bättre och komma ihåg hur du var som person.
När allt var slut så följde vi med min moster och hennes familj ut och käka middag.
Det var riktigt trevligt, eftersom dom ser man inte allt för ofta.
alla kusiner var med, och det var kul att se alliohopa igen.
Sen gav alla till alla avskedskramar, hahah:D Så åkte vi hem.
Jag åkte med Simon, och jag måste då säga att jag tror han var LITE övertrött.
Men det kanske jag också var för vi satt och garva hela hemresan från altajärvi.

Inga kommentarer: