tisdag, juli 21, 2009

Tornedalen

Jag är grymt trött idag.
Har lite grejer och fixa idag, ska och panta lite flaskor med morsan sen skulle nog jag och Ida på stan. Vi skulle ta och förstora en bild på mommo till mamma.
Sen så ska jag väl packa lite för imorrn beger vi oss till juoksengi om vi ska sova där.
Annars så ser min dag ganska mörk ut, alltså inget att göra:D
Får väl ta det lite lugnt så min förkylning går över nångång.
Har fått 1500 så jag har inhandlat mig ett par svarta byxor:) Eftersom mina andra gick sönder.
Men jag måste också börja läsa körkortsboken, och det skulle jag egentligen börja med igår, men jag kände ingen lust med det. Men det måste jag och så sen när körskolan öppnar igen så kan jag göra teori på datorerna och börja med mina engångskoder som jag har hemma.
Nu ska jag nog gå ner och äta frukost och bege mig mot stan.

Inga kommentarer: