söndag, juli 19, 2009

söndag idag och ja jag kan ju säga att det känns som att jag nästan inte har missat en enda minut från min födelsedag. Jag tänkte att det inte skulle vara nån idé att sova när vi skulle upp och jobba eftersom det är så otroligt tungt att kliva upp så tidigt, så då sov jag bara 2 timmar sen var det bara att kliva upp sätta sig i postbilen och dela ut tidningar.
Kom hem sen och åt lite frukost och gick och la mig igen 11 och vakna 2.
Och då var det bara att börja fixa sig lite innan Malin, Mia, Cecilia, Carro och Frida kom.
Sen kom Cecilia och Carro.
Och sen Malin och Mia, och då var det bara att öppna Mallo och Mias present:D
Fick en T-shirt som dom målat på, hahah där stod det lite vad jag bruka säga eller kanske har sagt, sen fick jag en ram och i den var det en bild på oss tre och den sista grejen var en sån där grej man hänger på dörren. Tack för presenterna tjejer:) Ni är toppen<3
Sen börja vi käka lite tårta och sen godis och chips.
Det var egentligen tänkt att vi skulle gå och käka, men ingen orkade alla var proppmätt:D
så vi åkte lite bil och sen åkte vi till carro och kollade sommarkrysset.
Tack för att ni finns:)
Precis som du sa Malin, dagen blir vad man gör den till.

2 kommentarer:

Lizette sa...

Grattis :D! åh typiskt att jag ska vara sjuk :( jag ville ju också komma... hade det varit idag hade jag kunnat det för nu mår jag lite bättre, vi måste göra nåt snart :D Puss! <3

Malin Mörtberg sa...

Tack :) Jaa, det hade varit kul om du kom. Ja det måste vi verkligen, det var ju ett tag sen! <3