söndag, juli 05, 2009

Jag känner mig så trött hela tiden.
Om det hade varit skolan nu så skulle jag aldrig orkat, skulle försovit mig varje dag.
Men men jag tänkte faktiskt ta och köra bil idag, visa pappsen mina kunskaper som jag lärt mig.
Senare idag så ser man väl vad som händer, ska nog sova tidigt så att man känner sig lite utvilad till tisdag:D hahah
Jag måste bara säga vad jag och Malin lyckades med igår:D
hahah sällan..
De är du som ger mig otur:D
hahah, men iaf så skulle vi cyklade vi från henne ner till mig för att lämna cykeln.
Och när vi är i viadukten vid coop så var gångbanan full med glas,
och jag bara oj här var det lite glas. Sen börja det pysa som fan från däcket:D
haha jag bara: malin? är det du som låter?
Hon bara: Nääe! så fortsatte vi cykla 5 meter så säger Malin sen STANNA det är fan punka!
Ja och så satte vi oss på knä och lyssna och se på FAN inge luft i däcket:D
hahah bara att leda hem från coop.
Du ger mig all otur i hela världen en människa kan ha Malin:D
men du är ändå bäst<3


jag vet inte vad jag ska göra:s
ska jag bara ge upp allt?
tycker om dig!

Inga kommentarer: