tisdag, juli 07, 2009

ett steg närmare

tisdag.
Ahaja då var halkbanan avklarad.
Hahah åh gud vad kul det var.
Det hade man inte tackat nej till om man fick göra den igen:D
Men iaf, vi kom dit kollade på lite filmer och sen gick vi ut till bilen och
kolla på däcken och en massa.
Sen skulle vi börja och ja, varken jag eller carro ville börja så
killen från pajala fick börja:D
Man skulle först köra mot konor som var ute på vägen och det
skulle vara lastbilar.
Men då så skulle man köra emot dom med 60km/h och sen när han skrek höger eller vänster så skulle man bromsa och sen släppa bromsen och svänga.
Och tro mig det var inte så jäkla lätt och hålla koll på höger och vänster:D
Mitt första försök så sa han höger men jag svängde vänster och sa wooohhaa jag kan inte höger och vänster och körde på konorna:D
Sen skulle man köra och vända och testa bromsarna hur lång tid det tar innan bilen är helt stilla.
Men sen andra gången det där med lastbilarna så fick man välja hastighet, alla valde 30 och det gick betydligt mycke lättare:D
Sen åter igen tredje gången då vare 45 då får man typ hjärnsläpp, så jag glömde fan och släppa bromsen och börja ratta som fan så vi hamna ut mot gräset med snurr på bilen:D
så sa han om du hade kommit lite närmare gräset så hade du
hamnat ut på internet:D
Haha så tur hade jag iaf. Sen fick jag göra en Jamse Bond vändning fan vad kul det var, men det var svin läskigt. Och sen var det sån där hård bromsning, då bilen ska stanna på engång.
Nä men vi har verkligen haft kul där:)
Så nu är man ett steg närmare körkortet förhoppningsvis:)
Senare idag ska jag vara med han :) om det blir av, han är lite trötter;D

Inga kommentarer: